Često postavljana pitanja
Odgovore na svoje pitanje možete pronaći upravo ovde
Odgovore na svoje pitanje možete pronaći upravo ovde
Kada se odlučiti za izvršenje?
Pre izvršenja, veoma je važno da redovno kontaktirate klijenta i podsetite ga da ima neizmirene obaveze prema vama. Pokušajte da otkrijete zašto nije podmirio račune i pokušajte da dogovorite otplatu na rate u slučaju finansijskih poteškoća. Uvek imajte na umu da verovatno niste jedini koji ima potraživanja od istog klijenta i zato čekanje na naplatu duga nema smisla.
Zašto ne možemo sami da povratimo dug?
Uvek možete sami pokušati da vratite dug, ali do sada se prema našem iskustvu stalno upozorenje klijenta pokazalo pogrešnim. Pravovremeno ustupanje vraćanja duga iskusnom timu povećava mogućnost plaćanja duga. Naše dosadašnje iskustvo takođe je pokazalo da je opomena sa istim sadržajem koji ste Vi poslali manje efikasna nego opomena društva koje se bavi naplatom potraživanja.
Mogu li se sva potraživanja naplatiti?
Naplata potraživanja uvek zavisi od starosti potraživanja i imovinskog stanja klijenta. Teško da će sva potraživanja moći da budu naplaćena. Takođe je neophodno shvatiti da je najvažniji faktor uspeha upravo vreme koje u velikoj meri utiče na naplatu duga.
Jesu li sudska izvršenja jedini način naplate duga klijenta?
Ne. Svakom partneru se najpre predlaže vansudsko rešenje, odnosno pokušava dogovori isplata duga u celosti ili u ratama. Važno je pratiti plaćanja klijenta, pa se na osnovu toga odlučiti za dalji postupak. Finansijska ulaganja u sudske sporove su velika, dok vansudski postupci naplate potraživanja donose brže plaćanje duga i pružaju dodatne informacije o tome da li je potrebno i razumno podneti izvršenje.
Koje su prednosti rada sa nama?
Koristimo savremene pristupe i metode za naplatu duga. Garantujemo vam kompletan postupak naplate i posedujemo tehnološki najnapredniji sistem praćenja potraživanja. Brigu o klijentima prepustite nama, a Vi se usredsredite se na svoju osnovnu delatnost.
Koji podaci su vam potrebni za kvalitetnu naplatu duga?
Za kvalitetnu naplatu duga potrebno je od partnera dobiti što više informacija o klijentu, jer to olakšava postupak naplate. Partner treba da nam pruži informacije kao što su izvod otvorenih stavki potraživanja, spisak dospelih računa, otpremnice, narudžbenice, ugovore, spisak svih aktivnosti u vezi sa klijentom, svu raspoloživu dokumentaciju i kontakt podatke (ime, prezime, adresa, kontakt, PIB). Kada dobijemo sve potrebne informacije i potpišemo ugovor, započinjemo sa postupkom naplate duga.
Koji su troškovi postupka naplate duga?
Troškovi naplate duga se definišu pojedinačno, uzimajući u obzir starost, iznos i broj podnetih zahteva za naplatu potraživanja.